10/20/2018 09:18:00 PM

Star Stable Magazyn część 3?! Może, ale nie w tym roku.


Przyznam, że nawet nie planowałam tak szybko wstawić posta, ale po tym co ujrzałam pod jedną z dyskusji na fb doszłam do wniosku, że nie mogę pozostawić tego bez komentarza i muszę jak najszybciej wam przekazać pewne informacje:

Autorką jest Inez Sukiennik

Jak widać na załączonym screenie, kolejne numery Magazynu raczej nie pojawią się już w tym roku. Przyznam, że jestem zaskoczona, że tak potoczyły się sprawy, chociaż zawsze mogliśmy się tego spodziewać przez opóźnioną premierę trzeciego numeru. Jedna z osób na fb, na grupce Star Stable Polska twierdzi, iż kody do gazetki wyciekły. Jaka jest prawda, pewnie się nigdy nie dowiemy, ale można mieć jedynie podejrzenia.

Przyznam, że jestem rozczarowana taką sytuacją, gdyż mimo, że gazetka nie była nigdy zbyt rozbudowana i pełna treści, to jednak stanowiła urozmaicenie codzienności oraz pozwalała nieco poznać świata przedstawionego w uniwersum Star Stable, co było dla mnie najważniejszą jej częścią. Sam kod na StarCoins był przyjemnym smaczkiem, bo pomagał trochę w budżecie, ale nie myślałam, że będą problemy z gazetką i to ledwo po drugim numerze. Jeżeli zdołam dowiedzieć się więcej, to natychmiast was powiadomię.

Mam nadzieję, że gazetka wróci po nowym roku, a jeśli szczęście się do nas uśmiechnie, to i wcześniej. Co wy myślicie o tej sytuacji? Kupowaliście gazetkę, czy raczej nie zależało wam na nowym numerze? Komentarze są wasze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dragons in Jorvik , Blogger