12/12/2018 06:00:00 PM

Wyścigi, Magiki i inne cuda na kiju

Dzisiejsza aktualizacja przyniosła więcej, niż sądziłam, ale muszę przyznać, że to bardzo potrzebna zmiana. Przynajmniej moim zdaniem. W końcu dostaliśmy Jednorożca. No. Prawie... Dostaliśmy rozszerzenie Wioski Świątecznej i kontynuację przeszkód w Srebrnej Polanie. Cóż, w kilku słowach napisałam co dziś do gry dodano. Jeśli interesują was szczegóły, to zapraszam poniżej, lecz wpierw obejrzyjmy wspólnie film z aktualizacji:
Przejdźmy zatem do omówienia po kolei co nowego, czyli od naszego "Jednorożca". Musze przyznać, że cóż, gdybym nie widziała spoilerów już wcześniej, to kulminacja mojego rozczarowania miałaby miejsce dzisiaj podczas odkrywania tego konia w dzisiejszej aktualizacji. O co chodzi?

W zeszłym tygodniu, podczas Bloopersów było pokazane jak jakiś koń z rogiem stoi w krzakach. Wiele osób, w tym właśnie ja i moi znajomi, bardzo ucieszyliśmy się, bo od bardzo dawna czekaliśmy na jakiegoś jednorożka. Fasolenie, że ta gra celuje w realizm do mnie nie trafia, bo przecież to jest SSO, kontynuacja Starshine. Ta gra jest magiczna z założenia, a jednorożce i pegazy już dawno są z nią związane, bo w końcu konie Jeźdźczyń są pegazami lub jednorożcami, także hej, to tylko okłamywanie samych siebie.

Wracając jednak do rzeczywistości, to przejdźmy do tego Jednorożca, którego możemy znaleźć za 599SC w Wiosce Świątecznej na padoku Mikołaja. Koń ten jest typowym magikiem, czyli jest wolniejszy, ma dwie formy i specyficzną grzywę oraz kolorystykę. 
Czemu jednak jestem zawiedziona? Liczyłam na prawdziwego jednorożca, ale no dostaliśmy konia, który niestety posiada tylko grzywę na żel, co widać chociażby po teksturze "rogu" już nie mówiąc o szczelinie w nim i dwóch szczytach, także nawet naciągnąć to ciężko. Kto będzie chciał, to okrzyknie go jednorożcem, a pozostali przejdą obok.

Zapewne jest to jakiś sposób ominięcia gównoburzy, która by wybuchła natychmiast, no bo halo policja, jednorożec w grze kierowanej do młodszych odbiorców, więc nie mam pretensji do kogokolwiek. Ot, jestem zawiedziona. Mimo wszystko jednak cieszę się, że go mamy, bo lubię bardzo szwedy, a że już dawno wytrenowałam swojego, to przynajmniej mam pretekst (kolekcjonuję magole), żeby znów na jednego wsiąść.
Przejdźmy jednak do kolejnego tematu, czyli wyścigu, który przyznam, że mnie kompletnie rozwalił. Otrzymujemy za niego, ponownie 200 expa dla konia i 1 życzenie świąteczne, więc z pewnością pomoże w zbieraniu życzeń.

Gorąco polecam się przejechać, bo przyznam, że jeden z sympatyczniejszych wyścigów, szczególnie, że w wiosce zdają się być wtedy ukryte różne smaczki, jak chociażby gigantyczny chaun. Raz udało mi się nawet stratować jednego i to dosłownie, także polecam i muszę pochwalić twórców. Dokładnie czegoś takiego mi brakowało w zeszłym tygodniu w tej grze.

Jeśli zaś chodzi o resztę aktualizacji, to cóż. Mamy nowe gwiazdki! Wiem, wszyscy się pewnie cieszą. Być może zamieszczę ich lokalizację, ale przyznam, że sama nigdy się tym nie interesowałam. Sama nie lubię ich zbierania, bo gdyby jeszcze były związane z nimi zagadki, to jeszcze, ale zwykle trzeba mieć po prostu szczęście lub dużo czasu, żeby je odkryć. Te zaś, które wymagają jakiejś czynności nie są na tyle oczywiste w tej grze i większość osób nie ogarnęło co trzeba zrobić. W sumie kiedyś można pogadać o znajdźkach w grach i jak mogłoby to wyglądać w SSO.

Kolejną rzeczą, którą dodali, to też odnowione przeszkody w Srebrnej Polanie, z czego niezmiernie się cieszę, bo nie spodziewałam się, że tak szybko będą wracać do Srebrnej Polany, szczególnie w tym roku. Mam nadzieję, że 2019 powita nas z przytupem, a SP zostanie prędko skończona.

Jak wam się podoba dzisiejsza aktualizacja? Zakupicie dzisiaj nowego magika, czy może poczekacie? Pochwalcie się imionami w komentarzach. Dajcie znać jak wam się podobają zmiany na blogu. Jest nowy znaczek Kalendarza, który sama namalowałam. Do tego są nowe znaczki moich poradników, a na obrazkach pojawiła się inna wersja loga. Dajcie znać co myślicie koniecznie, bo zależy mi na waszych opiniach! Miłej gry!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dragons in Jorvik , Blogger