2/13/2019 10:00:00 PM

Walentynkowe szaleństwo już się zaczęło

Nie sądziłam, że napiszę posta o Walentynkach, ale mały spacer ze znajomymi skutecznie zachęcił mnie do napisania chociaż paru słów. Do tego event trwa tylko tydzień, więc wypadałoby się szybko zdecydować. W każdym razie chciałabym dziś króciutko omówić dzisiejszą aktualizację oraz sporządzić dla was rozpiskę listów, które będziemy zbierać jutrzejszego dnia.

Zacznijmy od krótszych rzeczy, czyli nowych koni oraz mapki. W sprawie koni nie zamierzam rozwodzić się długo, gdyż nie porwały mnie, ani maści, ani fakt, że można je zakupić. W każdym razie w Dundull, Forcie Pinta oraz w Księżycowym Sierpie czekają na was 4 nowe maści Jorvików Gorącokrwistych, które za 750SC dołączą do waszej stajni. Yey. Jeśli lubicie startowce, to polecam je chociaż obejrzeć. Muszę was ostrzec, że maści tych koni są "symetryczne", czyli ich połówki, lewa i prawa, są identyczne. W przypadku kasztanów, karych, czy siwych maści nie jest to problemem, ale kiedy koń jest pinto, to już problem zaczyna się tworzyć. Dlatego też przyjrzycie się im dobrze, zanim zdecydujecie się na zakup.

Drugą kwestią jest mapka, a raczej nowe opcje do zaznaczania. Od teraz możecie wyświetlić na niej takie głupoty jak CSy, skrzynki, podwózki, czy autobusy do JCP. Jeśli mieliście problem ze znalezieniem jakiejś z tych rzeczy, to zajrzyjcie pod M, bo jest to zdecydowanie przydatna rzecz. Naprawiono też te przebrzydłe żółte ciapy na mapie i zastąpiono je złotymi okręgami. Zmiana zdecydowanie na plus.
Zanim pogadamy o tegorocznych obchodach święta zakochanych, to tylko krótko wspomnę o dwóch kodach, które dostaliśmy od SSO. Pierwszym z nich jest kod na 7 dni SR, ale tylko dla nowych graczy, także niestety nie wszyscy mogą z niego skorzystać. Kod to: VALENTINE7 
Drugi kod, który został nam udostępniony jest ukryty gdzieś w Jorvik. Przyznam, że mimo biegania po mapie dzisiaj w ilości zabójczej, to nie natknęłam się na jakikolwiek ślad po nim, ale przyznaję, że nie szukałam go zbyt intensywnie. W każdym razie podam kod na końcu tego akapitu, jeśli jesteś go ciekawa, ale niestety nie mogę obecnie podać wskazówek jak go znaleźć. Kod jest na 200sc i brzmi on: LVUSF

Przejdźmy do obchodów Walentynek, czyli co gra ma nam do zaoferowania. Po pierwsze, mamy dwa wyścigi, identyczne jak w zeszłym roku. Pierwszy z nich jest wyścigiem przyjaźni, czyli wykonujemy go w grupce, aby następnie zdobyć serduszko do wymiany na przedmioty. Drugi zaś, to wyścig na arenie, który daje nam 350 punktów doświadczenia dla konia. Za oba dostajemy serduszka, przy czym pierwszy wyścig można powtarzać wielokrotnie. W tym roku strój składa się z 9 elementów:
Muszę przyznać, że tegoroczny strój jest prześliczny i bardzo chętnie używałabym go, gdyby miał jakieś statystyki. Wciąż jednak cieszę się z owijek i kwiatów, które w tym roku są niesamowicie urocze.

Co do zaś pozostałych atrakcji, to mamy do obejrzenia sklepy. Jeden typ, to ten z ubraniami, które nie mają żadnych statystyk, oprócz dosłownie jednego wdzianka (spokojnie, jest tylko za SC), a drugi to sklep z pluszakami, gdzie jeden znalazłam w Moorland, a drugi w Jarlaheim (spokojnie, też za SC).

Na koniec pozostawiam najlepsze, czyli zadania, przy czym są one podzielone na parę dni, więc wszystkiego nie zjemy w jeden dzień. Pierwsze zadanie polega na znalezieniu 10 listów. Wszystkie znajdują się na terenie Miasteczka, także nie musicie nawet wybiegać poza jego mury, toteż mam nadzieję, że znajdziecie je dość szybko.

Drugie zadanie zaś polega na rozwiezieniu 3 listów do 3 adresatów oraz nadaniu ich odpowiedzi do Dereka. Na tym kończy się dzień pierwszy, ale jutro nastąpi dalszy ciąg zadań. Podobno zadania zostały nieco rozbudowane, ale dotychczas nie zauważyłam żadnych nowości (oprócz ubrania za wyścig, ale wiecie doskonale jak to się dla mnie "liczy"). 

Następnego dnia uzyskamy możliwość zebrania listów rozsianych po całym Jorviku. Za każdy list dostaniemy odrobinę sj oraz nagrody rzeczowe. Lista listów możliwych do zebrania prezentuje się następująco:
  1. Miasteczko Srebrnej Polany - Od Kamerdynera do Baronowej - Siano - U mnie było wokół zamku
  2. Fort Pinta - Od James'a do Polly i Penny - Zestaw Grillowy i Marchewka          
  3. Opactwo Doyla - Od Loretty do Tan - Piknikowy Koszyk i Siano                       
  4. Jarlaheim- Od Mel do Thalii - Koktajl Truskawowy i Przyjacielskie Serce  
  5. Nowa Grań - Od Sunshine Joytree do Cisowego Drzewa (PPK) - Jabłko i Przyjacielskie Serce 
  6. Dundull - Od Doktor Eiren do Sigry Varanger - Piknik i Przyjacielskie Serce
  7. Południowy Las Mistfall - Od Mazarin(?) do Alonso - Miłość Mazarin i Przyjacielskie Serce
  8. Zachodni Przylądek - Od Klausa do Pi - Miłość Mazarin
  9. Przy Wzgórzu Stracha na Wróble - Do Kapitana Brusa - Kanapka Wegetariańska
  10. Farma Goldspurów - Pani Drake - Kawa z mlekiem i kanapka żytnia
  11. Plac Aideen - Do Iris - Zestaw Grillowy i Przyjacielskie Serce
  12. JCP - Od Bucka do Rin - Ciasto Walentynkowe i Przyjacielskie Serce
Lista będzie aktualizowana, jeśli coś odkryję, gdyż sama nie rozpoczęłam dnia drugiego. Sekcja ta będzie aktualizowana tak długo, jak będzie to potrzebne. Dziękuję Magdalenie Oldbaker za dostarczenie i sprawdzenie listy. 
Yey! Tak mniej więcej prezentuje się dzisiejsza aktualizacja. Kiedy skończę zadania, to będę mogła na spokojnie opisać swoje uczucia i wydać ostateczny werdykt, więc na razie powstrzymam się od wszelkich ocen. Mam tylko nadzieję, że rzeczywiście coś jest inaczej i ten drugi dzień przyniesie coś nowego. Mam też nadzieję, że w przyszłą środę spotkamy się w końcu z Anną, bo dość mocno męczy mnie ta cała sytuacja. Chciałabym, aby 2019 zakończył się jakimś rozstrzygnięciem bez względu, czy będzie to uwolnienie Anny, czy jej śmierć.

Mały update! Zrobiłam zadania z drugiego zadania i muszę niestety przyznać z przykrością, że żadnych nowości nie dostrzegłam. Listów podobno jest więcej, niż w zeszłym roku, ale niestety nie prowadziłam wtedy żadnych zapisków, więc nie mam jak tego sprawdzić. Uznałam jednak, że uznam w rocznym rozrachunku, że coś zmienili z racji tych paru listów.

W każdym razie, chciałam bardzo gorąco podziękować Magdalenie Oldbaker oraz Izabelli Whaleweb, które uczestniczyły ze mną w małej sesji zdjęciowej podczas dzisiejszej rozgrywki oraz pomogły zbudować ten post. Gdyby nie wy, możliwe, że nawet nie powstałby ten post. Pozostałych zaś zapraszam do komentarzy! Dajcie znać jak wam się podobała dzisiejsza aktualizacja! Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dragons in Jorvik , Blogger