12/03/2019 07:23:00 PM

Klub? Instagram?


Cześć! Przejdźmy od razu do rzeczy, ponieważ mam dla was dwie dobre wiadomości!

Założyłam Steel Protectors

Co prawda, istniejemy już dłuższą chwilę, ale nie chciałam z nim wyskakiwać tak na hop siup. W takim turbo skrócie:

Steel Protectors jest luźną ekipą stworzoną dla ludzi, którzy grają późno, weekendami, samotnie lub szukają jeszcze jednego powodu do gry. Naszym głównym celem jest ekipa, więc podchodzimy łagodnie do obecności, stroju i konia klubowego. Trzymamy rękę na pulsie w kwestii atmosfery, gdyż zależy nam na dobrym samopoczuciu członków klubu.  

O klubie możecie głównie przeczytać w mojej zakładce: KLIK oraz na naszym blogu klubowym, który znajdziecie TUTAJ.

Nie chcę się jednak powtarzać w kwestii klubu, gdyż wszyscy umiemy czytać i informacje możecie znaleźć zarówno na blogu, reklamie jak i w zakładce. Jeśli jednak macie jakieś pytania, to chętnie na nie odpowiem. Walcie śmiało w komentarzach! Zresztą, jeśli macie ochotę to można to potraktować jako okazję do zadania mi pytań na każdy temat :).

Pragnę uspokoić wszystkich zmartwionych, że mój blog nie stanie się miejscem, gdzie będę reklamować mój klub. Mamy specjalny blog pod klub i tam też znajdziecie opisy naszych spotkań. Wciąż jednak HBD będzie miejscem dla mnie, bez względu na to, czy będę w jakimś klubie, czy nie.

Założyłam swojego instagrama

Nie mam pojęcia dlaczego tak późno wpadłam na ten pomysł, ale w końcu możecie obserwować mnie również na instagramie. Zapewne zauważyliście, że w stopce bloga pojawił się również stosowny widget, który będzie wam dawał znać podczas odwiedzania mojego bloga, że możecie tam zajrzeć po więcej.

Posty na instagramie będą pojawiać się zdecydowanie częściej, niż na blogu, gdyż po prostu szybciej je się przygotowuje. W związku z tym, jeśli będzie wam tęskno za odrobiną mnie, to z pewnością mój instagram będzie mógł chociaż trochę zaspokoić wasz głód.

Jestem podekscytowana tymi zmianami i mam cichą nadzieję, że przyniosą one wam również odrobinę radości. Dziękuję wam bardzo, że jesteście i życzę wam udanej aktualizacji!! Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dragons in Jorvik , Blogger