12/30/2019 04:46:00 PM

Świąteczne koziołki!

Hej! Witaj w małym poradniku łapania koziołków. Jest to nowa czynność związana z zimowymi obchodami w Zimowej Wiosce. Kiedy pierwszy raz wejdziesz do gry, po aktualizacji z tą grą, zostaniesz wprowadzona w historię tych wesołych koziołków oraz zapoznana z tutorialem dla tej minigierki. Mój poradnik omówi tricki i lokacje koziołków, aby było jeszcze łatwiej. W przyszłości stronę znajdziecie w moich poradnikach!

Zabawa polega na tym, że w 5 lokacjach Jorviku: Moorland, Fort Pinta, Srebrna Polana, Pola Everwind oraz Valedale, pojawiły się portale, z których wyszły koziołki. Naszym celem jest znaleźć duże kozły i je "przegonić" do portalu. Podbiegacie do znalezionej kozy z 3 mniejszymi koziołkami. Po kliknięciu na nie, maluchy rozbiegają się, a naszym celem jest je znaleźć. Po odprowadzeniu młodych do kozła, ten znika i jako ognik udaje się do portalu. Po zebraniu 8 kozłów, portal zamyka się, a my otrzymujemy nagrody.

Lokacje w jakich można znaleźć kozły:

Moorland

  • Między kowalem, a wyścigami;
  • Między drogą Moorland, a CSami;
  • Koło wyścigu Josha
  • Koło domku pani Holdsworth
  • Przy kowalu

Fort Pinta

  • Naprzeciwko kucykowych CSów, bliżej Opacta Doyla;
  • Przy kamieniu runicznym obok wyścigu kucyków;
  • Na plaży Fortu Pinta między głazami;
  • Na trasie wyścigu Fortu Pinta obok drewnianych szop;
  • Na plaży przy Ciernistym Brzegu

Srebrna Polana

  • W pobliżu drzewa z imionami Landon x Anna;
  • W centrum MSP;
  • Przy drodze, która biegnie od mostu srebrnej pieśni do Valedale;
  • Złote Pola, wśród skał;
  • Na trasie 1 wyścigu Winnicy, koło stołów;
  • Na wzgórzu Nilmera

Valedale

  • Naprzeciwko domku letniskowego;
  • Obok ptaszka, w okolicy gdzie krąży Sonja;
  • Na lewo od drogi od młyna;
  • Przy wjeździe na padok Valedale

Pola Everwind

  • Pola naftowe;
  • Obok wyścigu Baronowej;
  • Pod kolejką górską, bliżej gór;
  • Pod kolejką górską, bliżej urwiska na północy;
  • Wśród głazów na polu, na północ od królików;
Teraz przejdźmy do ogólnych porad jak łapać kozły. Po pierwsze, łowy odbywają się na, ograniczonym mleczną barierą, terenie. Przekroczenie bariery sprawia, że zabawa zaczyna się od nowa, więc nie wyjeżdżajcie poza nią.

Gdy klikacie na kozła, aby rozpocząć zabawę, zwróćcie uwagę, w którym kierunku rozbiegają się koziołki oraz uczepcie się jednego. Będziecie wiedzieć, gdzie mniej więcej pobiegły pozostałe, a tego złapiecie praktycznie od razu.

Gdy zbliżacie się do koziołka, możecie usłyszeć ich dźwięki. Oprócz tego ekran na krawędziach bieleje, więc te znaki mogą wam znacznie ułatwić ich lokalizowanie. Inną poradą może być też znalezienie wszystkich koziołków, a dopiero potem ich zebranie (żeby śledzące nas zwierzaki swoim kwikiem nie zagłuszały tych nieznalezionych).

Nie podbiegajcie do koziołka, który dopiero co podbiegł do kryjówki, gdyż może wam uciec i natychmiast udać się do drugiej kryjówki.

Kiedy zauważycie, że kozioł śpi, to podejdźcie do niego maksymalnie kłusem. Nie obudzicie go, a on od razu da wam nagrodę, bez atakowania was lub uciekania.

Jeżeli macie problem ze znalezieniem kozła, to pobiegnijcie na inny teren (np z Moorland do Fortu Pinta) i z powrotem, żeby zespawnować go ponownie. W przeciwieństwie do dyń, NIE MA czasowej przerwy między spawnem koziołków. 

Kiedy wjeżdżacie na teren łowów lub właśnie złapaliście kozła, patrzcie na słup, który wydostaje się z portalu. Zauważycie, że wydostaje się z niego niebieska kula, która leci w stronę nowej lokacji kozła. Dzięki temu nie musicie uczyć się mapy na pamięć lub przynajmniej wiecie, gdzie szukać swojego koziołka.
Za każdego kozła dostaniecie jedną kozią duszę, którą możecie wymienić na następujące nagrody:
Nagrody wymagają tylko dusz, co oznacza, że są za darmo. Nagrody z sekcji, gdzie jest więcej, niż jeden przedmiot są przyznawane losowo bez powtórzeń. Doświadczenie dla konia można wymieniać w nieskończoność jako jedyne. Łącznie potrzebujecie 237 dusz, żeby zdobyć wszystkie nagrody.

Oprócz tego za każdy portal dostaniemy punkt, za które możemy dostać następujące nagrody:
Progi punktowe prezentują się następująco:
  • Kapelusz - 3 portale
  • Kurtka - 4 portale
  • Spodnie - 7 portali
  • Buty - 8 portali
  • Rękawiczki - 8 portali
  • Kot - 10 portali


Łącznie: 40 portali.

Podsumowując całą zabawę. Koziołki są lepszym, bardziej rozwiniętym pomysłem z dyń. Jest nieco trudniej zdobyć wszystkie nagrody, ale też nie jesteśmy ograniczeni czasowo. Tylko od naszej szybkości zależy ile nam to zajmie. Myślę, że jest to najlepsza zabawa jaka do tej pory była dodana.
Gdybym miała wybrać, czy wolałabym dynie, czy koziołki, to o ile koziołki robi się lepiej, to z dyniami nieco lepsze były nagrody, głównie przez unikalną dynię. Cóż, dajcie znać jak wam się podoba zabawa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dragons in Jorvik , Blogger